Emma Häggberg

Fullständigt namn: Emma Kristina Häggberg

Årgång: 1997

Smeknamn: Inget

Yrke: Studerande

Utbildning: Ingen

Kör bil: Kör ingen bil

Längd: 167 cm

Plats i laget: Målvakt

Moderförening: Alnö if

Övriga föreningar: Bara alnö

Andra idrotter: Innebandy

Fotbollsidol: Nadine Angerer

Äter helst: Oxfilé

Äter inte: Allt som är äckligt

Motto: Att aldrig ge upp

Svag för: Oliver

Svårt för: Vet inte

Sjunger i duschen: Ja

Favoritprogram: Pretty little liars

Favoritartist: Flera

På fritiden brukar jag: Slappa och va med kompisar

Jag är som lyckligast när: Jag räddar en straff eller ett friläge

Favoritresmål: Vill resa till USA

Bästa idrottsminne: När vi vann mästarcupen

Det vet ni inte om mig: Kommer inte på nått

Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Åka till USA och shoppa!!

En person jag vill träffa: Nadine Angerer

Jag klarar mig inte utan: Oliver

Innan match måste jag: Äta en banan

3 ord om mig själv: Glad, vetgirig, tävlingsinriktad

 

 

Bad eller skidsemester: Bad

Potatis eller pasta: Båda

Ordentlig eller slarvig: Slarvig

Målskytt eller framspelare: Framspelare

Offensiv eller defensiv: Defensiv

Morgon eller kväll: Morgon

Gräs eller konstgräs: Gräs

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0