Maya Hulinder

Fullständigt namn: Maya Olivia Hulinder

Årgång: 1998

Smeknamn: Maysan, may- Britt, Heidrun

Yrke: Studerande

Utbildning: Ingen

Kör bil: Ja, Lådbil

Längd: 160cm

Plats i laget: Back och defensivmitt

Moderförening: IFK Timrå

Övriga föreningar: -

Andra idrotter: Innebandy

Fotbollsidol: Messi, lampard och seger

Äter helst: Grillat

Äter inte: Konstiga saker

Motto: Ge aldrig upp

Svag för: Vet inte, kommer inte på något

Svårt för: Förluster

Sjunger i duschen: Ja ibland

Favoritprogram: CSI och morden i midsomer

Favoritartist: Har ingen

På fritiden brukar jag: Spela fotboll och vara med kompisar

Jag är som lyckligast när: Jag får spela det jag älskar fotboll

Favoritresmål: Har inget

Bästa idrottsminne: När vi tog SM-guld

Det vet ni inte om mig: Att jag har 3 syskon!

Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Sticka härifrån och spela fotboll

En person jag vill träffa: Messi och lampard

Jag klarar mig inte utan: Mina fotbollsprylar

Innan match måste jag: Förbereda mig på bästa sätt

3 ord om mig själv: Sprallig, snäll och smidig

 

Bad eller skidsemester: Skidsemester

Potatis eller pasta: Pasta

Ordentlig eller slarvig: Ordentlig

Målskytt eller framspelare: Framspelare

Offensiv eller defensiv: Defensiv

Morgon eller kväll: Dag

Gräs eller konstgräs: Gräs

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0