Amanda Johansson

Fullständigt namn: Amanda Johansson
Årgång: 1994
Smeknamn: Har aldrig fått något sånt
Yrke: Disktant på Charm
Utbildning: Ekonom
Kör bil: Lagligt och bara fort när ingen ser
Längd: 167 centimeter
Plats i laget: Innermittfältet
Moderförening: Fagerdalsalliansen
Övriga föreningar: SBIF, IFK Sundsvall, SDFF
Andra idrotter: VM i badkars-simmning
Fotbollsidol: Emelie Limpan Lindblad
Äter helst: Pannkakor
Äter inte: Potatismos går inte i, det går ut
Motto: ”Misstag ger framgång”
Svag för: Rabattkuponger på Ica
Svårt för: Intervallträning
Sjunger i duschen: Radiodängor
Favoritprogram: Allt på Disney Channel
Favoritartist: Gavin Degraw
På fritiden brukar jag: Pilla näsan, lägga pärlplattor och mata fåglarna i Sidsjön
Jag är som lyckligast när: Släda IP är nyklippt och solen skiner
Favoritresmål: Vamos a la playa
Bästa idrottsminne: Guldhattarna 2012 var rätt stiliga
Det vet ni inte om mig: När jag var liten blev jag mobbad för att jag drack så mycket mjölk till skolmaten!
Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Köpa Zlatan som PT
En person jag vill träffa: Personen som sydde första fotbollen
Jag klarar mig inte utan: Mormors köttbullar
Innan match måste jag: Se om nån snygging sitter på läktaren
3 ord om mig själv: Skämtsam, fumlig och tjurskallig

Bad eller skidsemester: Badsemester
Potatis eller pasta: La pasta
Ordentlig eller slarvig: Det beror på om man frågar mig eller min mamma
Målskytt eller framspelare: Framspelare
Offensiv eller defensiv: Offensiv
Morgon eller kväll: Kväll
Gräs eller konstgräs: Konstgräs

 

 

 

 
Lagkamraternas ord om Amanda:
En spelare med bra spelförståelse, fina framspel, bryt & passningssäker & jobbar alltid stenhårt. Hon är en säker innermittfältare som ALDRIG ger upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0