Amanda Westman

Fullständigt namn: Amanda Linnea Westman
Årgång: 1996
Smeknamn: Det ska väl vara Westman då..
Yrke: Arbetslös
Utbildning: Teknik
Kör bil: är ju lite för ung för sånt..
Längd: 166 cm
Plats i laget: Mittback
Moderförening: Alnö IF
Övriga föreningar: Alnö SK
Andra idrotter: Längdskidor
Fotbollsidol: Jag har ju alltid velat vara som vår captein!;)
Äter helst: Riktigt god mat 
Äter inte: Varma grönsaker och svamp
Motto: Allt du kan göra är ditt bästa
Svag för: Fika
Svårt för: Förluster
Sjunger i duschen: Självklart!!
Favoritprogram: Grey´s anatomy och One tree Hill
Favoritartist: Har ingen speciell
På fritiden brukar jag: Träna, sorgligt nog plugga och umgås med familj och vänner.
Jag är som lyckligast när: Jag får vara med dom som får mig att må bra
Favoritresmål: Nånstans till varje världsdel 
Bästa idrottsminne: Har många men inom fotbollen är det nog Dana cup och Halmstad 2011, men alla år med F94/95 har varit galet bra!
Det vet ni inte om mig: Jag är grym på att dyka, kan dyka ner till 10 meter!
Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Resa, shoppa och må bra!
En person jag vill träffa: mig själv i framtiden
Jag klarar mig inte utan: Min familj och mina vänner
Innan match måste jag: Ha ett pepptalk med mig själv
3 ord om mig själv: Kämpe, snäll och omtänksam

Bad eller skidsemester: Badsemester!
Potatis eller pasta: Pasta
Ordentlig eller slarvig: Hemma eller in public?
Målskytt eller framspelare: Vad gör man som mittback..
Offensiv eller defensiv: Har inte så mycket till val, defensiv
Morgon eller kväll: Kväll
Gräs eller konstgräs: Om gräsplanen är riktigt bra finns inget bättre! 
 
 
Lagkamraterna om Amanda:
En brytsäker spelare med bra kommunikation & tillslag. En stark spelare som tar en ledarroll genom att sprida energi. Hon är rösten som styr mot seger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0