Anna Enered

Fullständigt namn: Anna Karin Enered
Årgång: Väldigt fin 
Smeknamn:
Yrke: Produktchef
Utbildning: Industriell Ekonomi för Ekonomer
Kör bil: Fort
Längd: 163cm
Plats i laget: Ja säg det...
Moderförening: Alnö IF
Övriga föreningar: Fotboll; Våmbs IF, Ellerslie AFC (NZ), Andra; Sundsvalls Konståkning, Alnö BK, Jaktfalken,
Andra idrotter: Inga nu längre... 
Fotbollsidol: Stefan Schwarz
Äter helst: Kött
Äter inte: Fiskbullar
Motto: Man lever bara en gång
Svag för: Kissekatter
Svårt för: Löpträning (Hate it!!)
Sjunger i duschen: Vem gör inte det?
Favoritprogram: Hinner inte med TVn...
Favoritartist: Lyssnar på allt
På fritiden brukar jag: Fritid... vad är det?
Jag är som lyckligast när: Jag är i stugan
Favoritresmål: Inte hittat det ännu. Men Frankrikegården är inte helt fel eller Nya Zeeland.
Bästa idrottsminne: Vinst i värmecupen, la avgörande straffen...
Det vet ni inte om mig: Hoppat 3 bungy's på en och samma dag. Högsta var 134meter
Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Resa på äventyr
En person jag vill träffa: Många personer blir det...
Jag klarar mig inte utan: Sömn
Innan match måste jag: Tejpa!!

3 ord om mig själv: Målmedveten, Envis, Noggrann
Bad eller skidsemester: Båda
Potatis eller pasta: Pasta
Ordentlig eller slarvig: Beror på vem man jämför med...
Målskytt eller framspelare: Framspelare
Offensiv eller defensiv: Defensiv
Morgon eller kväll: Kväll
Gräs eller konstgräs: Konstgräs

 
 
Lagkamraterna om Anna:
En rutinerad & erfaren bollvinnare. Hård i närkamperna. Skapar en trygghet i laget, grymt tillslag med båda fötterna. Ledargestalten som lyfter laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0