Camilla Tjernberg

Fullständigt namn: Camilla Catarina Tjernberg
Årgång: 1983
Smeknamn: Allt möjligt
Yrke: Kanslist Alnö IF
Utbildning: Sam-sam, ledarutbildningar
Kör bil: Alnöbilen
Längd: närmare 3 meter än marken, närmare 2 meter än 1 meter...
Plats i laget: Matrialförvaltare, allt-i-allo
Moderförening: Alnö IF
Övriga föreningar: -
Andra idrotter: Tidigare innebandy, hockey, volleyboll, bordtennis, basket, schack
Fotbollsidol: Tomas Brolin, Marcus Allbäck
Äter helst: nått som jag inte behöver tillaga själv
Äter inte: lök
Motto: ångra aldrig något du gjort, bara det du inte gjort
Svag för: David
Svårt för: Tjejiga tjejer, bilister som kör långsamt
Sjunger i duschen: tondöva toner
Favoritprogram: musiktävlingar av olika slag
Favoritartist: Lars Winnerbäck
På fritiden brukar jag: slappa
Jag är som lyckligast när: jag är med David eller när L.I.R är grymma
Favoritresmål: Thailand
Bästa idrottsminne: Sveriges upphämtning till 4-4 mot Tyskland 2012, damernas framfart till div 1.
Det vet ni inte om mig: är sjukligt rädd för fiskar
Om jag vann 5 miljoner skulle jag: köpa ett hus på ön
En person jag vill träffa: Alla samtidigt på en träning
Jag klarar mig inte utan: snus, David
Innan match måste jag: hänga upp matchställen och pumpa bollar
3 ord om mig själv: Omtänksam, glad, ambitiös

Bad eller skidsemester: Bad
Potatis eller pasta: Pasta
Ordentlig eller slarvig: Ordentlig
Målskytt eller framspelare: -
Offensiv eller defensiv: Offensiv
Morgon eller kväll: Kväll
Gräs eller konstgräs: Gräs
 

Kommentarer
Postat av: Engan d.ä

För det första kan jag inte minnas när vi kallade dig för "allt möjligt" och för det andra gillar jag att du väljer snusen före David.. Men jag antar att han inte läser den här bloggen ;-)

2013-02-16 @ 22:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0