Caroline Carlson

Fullständigt namn: Caroline Carlson

Årgång: 1994

Smeknamn: Carro

Yrke: Studerar/bagare på city gross

Utbildning: Samhälle ekonomi med inriktning fotboll

Kör bil: Ja

Längd: 172

Plats i laget: Mittback

Moderförening: Alnö

Övriga föreningar: -

Andra idrotter: Innebandy

Fotbollsidol: Dirk Kuyt

Äter helst: Lövbiff med potatiskroketter och beasås

Äter inte: Gröt och hamburgare

Motto: Att alltid göra mitt bästa i alla situationer

Svag för: Ben and Jerrys

Svårt för: Fåglar

Sjunger i duschen: Ja alltid

Favoritprogram: Desperate Housewives och AFV

Favoritartist: Avicii

På fritiden brukar jag: Vara med mina vänner

Jag är som lyckligast när: När allt i livet går åt rätt håll

Favoritresmål: Grekland

Bästa idrottsminne: Kan nog vara Maja Nymans skott som gick över mål från en meters avstånd!

Det vet ni inte om mig: Jag är livrädd för fåglar

Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Resa till Bora Bora

En person jag vill träffa: -

Jag klarar mig inte utan: Ett kallt glas cola när jag är som törstigast

Innan match måste jag: Knyta höger sko före vänster, gå på toa hemma och använda tre hårsnoddar när jag sätter upp håret

3 ord om mig själv: Glad, pålitlig och positiv

 

Bad eller skidsemester: Badsemester

Potatis eller pasta: Pasta

Ordentlig eller slarvig: Ordentlig

Målskytt eller framspelare: Framspelare

Offensiv eller defensiv: Defensiv

Morgon eller kväll: Kväll

Gräs eller konstgräs: Gräs

 

 
Lagkamraterna om Carro:
En snabb, säker, målinriktad och brytsäker mittback. Bra tillslag och blick för spelet. Hon är  bra på att prata på planen och förlorar sällan en närkamp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0