Elin Genberg

Fullständigt namn: Elin Genberg
Årgång: 1994
Smeknamn: Elon
Yrke: Anställd på en byggfirma. 
Utbildning: Samhälle/juridik 
Kör bil: Ja 
Längd: 168cm
Plats i laget: Mittfält/forward
Moderförening: SDFF
Övriga föreningar: - 
Andra idrotter: Har spelat innebandy i Sundsvalls IBF
Fotbollsidol: Messi
Äter helst: Mammas chili con carne
Äter inte: Äter det mesta
Motto: Man lever bara en gång
Svag för: Godsaker
Svårt för: Spindlar
Sjunger i duschen: Låtar som fastnat i skallen!
Favoritprogram: The Killing
Favoritartist: Coldplay/The Strokes
På fritiden brukar jag: Träna
Jag är som lyckligast när: Allt går min väg
Favoritresmål: London
Bästa idrottsminne: Vinst i Gothia Cup 2010. (fotboll)
Det vet ni inte om mig: Jag har tävlingssimmat
Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Slösa och spara
En person jag vill träffa: Joel Kinnaman
Jag klarar mig inte utan: Tuggummi
Innan match måste jag: Knyta om skorna
3 ord om mig själv: Ansvarsfull, målmedveten & sömntuta

Bad eller skidsemester: Bad
Potatis eller pasta: Pasta
Ordentlig eller slarvig: Ordentlig
Målskytt eller framspelare: Målskytt
Offensiv eller defensiv: Offensiv
Morgon eller kväll: Kväll
Gräs eller konstgräs: Gräs
 
 
Lagkamraterna om Elin:
En flexibel, löpvillig anfallare och målgörare. Hon är en stark spelare med mycket vilja och fina inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0