Emelie Lindblad

Fullständigt namn: Anna Emelie Victoria Lindblad
Årgång: 1994
Smeknamn: Okärt barn har inga smeknamn
Yrke: Arbetslös
Utbildning: Ekonomi
Kör bil: Snart lagligt
Längd: 172 centimeter
Plats i laget: Forward
Moderförening: Fagerdalsalliansen
Övriga föreningar: SBIF, IFK Sundsvall, SDFF
Andra idrotter: Världsmästare på att hålla andan under vattnet
Fotbollsidol: Amanda Mandiz Johansson
Äter helst: Det som finns i kylskåpet
Äter inte: Blodpudding
Motto: Man missar 100 % av alla skott man inte skjuter
Svag för: Snygga killar
Svårt för: Fysträning med Mats
Sjunger i duschen: De som aldrig vinner melodifestivalen
Favoritprogram: På spåret
Favoritartist: Gavin Degraw

På fritiden brukar jag: Fånga dagen
Jag är som lyckligast när: Jag inte glömmer vattenflaskan till träningen
Favoritresmål: Dubai
Bästa idrottsminne: Gothia och gå upp till ettan var ganska roligt det också
Det vet ni inte om mig: Att jag hotade en domare i Danmark att jag skulle döda honom om han blåste straff
Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Fylla alla toalettautomater så att man får kissa gratis
En person jag vill träffa: Ronald McDonald
Jag klarar mig inte utan: Pappsens mat
Innan match måste jag: Lyssna på musik och ladda upp mig mentalt
3 ord om mig själv: Fnittrig, humoristisk och snäll

 

Bad eller skidsemester: Badsemester
Potatis eller pasta: Pasta
Ordentlig eller slarvig: En ordentlig tjej med ett slarvigt beteende
Målskytt eller framspelare: 50/50
Offensiv eller defensiv: Är bara offensiv, jobbar aldrig hem
Morgon eller kväll: Kvällsmänniska men går ändå och lägger mig tidigast av mina vänner
Gräs eller konstgräs: Gräs

 
Lagkamraternas ord om Emelie:
Alnö IF:s egna mini-Messi. En spelare med bra skott, passningar och bollkänsla. Hon är en snabb målskytt med bra teknik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0