Emma Bårman

Fullständigt namn: Emma Sofia Bårman

Årgång: 1995

Smeknamn: Bårman eller Båris

Yrke: Arbetslös

Utbildning: Ekonomi med inriktning fotboll

Kör bil: Nej men inom en snar framtid!

Längd: 175 cm

Plats i laget: Är lite utav ett multiverktyg

Moderförening: Alnö IF

Övriga föreningar: -

Andra idrotter: -

Fotbollsidol: Zlatan Ibrahimovic

Äter helst: Lax och potatis

Äter inte: Skinka eller rester från gårdagen

Motto: ”Jag har inga fördomar, jag hatar alla lika mycket”

Svag för: Potatis i alla sorts former

Svårt för: Att lyssna på folk som äter hårdbröd

Sjunger i duschen: Händer ibland och då är det gyllene tider som gäller!

Favoritprogram: Ullared

Favoritartist: Håkan Hellström

På fritiden brukar jag: Umgås med mina vänner och pojkvän

Jag är som lyckligast när: Jag skrattar så jag gråter med en fin vän

Favoritresmål: Mallorca

Bästa idrottsminne: Dana cup 2009 och Halmstad 2010

Det vet ni inte om mig: Fick en TV över mig som liten vilket kanske förklarar en del om varför jag är som jag är!

Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Köpa ett hus utomlands och resa

En person jag vill träffa: Elisabeth Gullmark från Gullgård

Jag klarar mig inte utan: Läppsyl och hårborsten

Innan match måste jag: Lyssna på musik och gå på toaletten

3 ord om mig själv: Ärlig, omtänksam, klantig

 

Bad eller skidsemester: Bad

Potatis eller pasta: Potatis

Ordentlig eller slarvig: Ordentlig

Målskytt eller framspelare: Framspelare

Offensiv eller defensiv: Defensiv

Morgon eller kväll: Kväll

Gräs eller konstgräs: Gräs

 

 
Lagkamraterna om Emma:
En tuff spelare som är duktig på att använda kroppen. Flexibel spelare som får ofta med sig bollen, ”Suldragar´n” som alltid lurar bort motståndarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0