Kim Kollberg

Fullständigt namn: Kim Elina Kollberg
Årgång: 1995
Smeknamn: Många olika
Yrke: - 
Utbildning: Ekonomi/Juridik
Kör bil: Övningskör
Längd: 165
Plats i laget: Back
Moderförening: Alnö IF
Övriga föreningar: - 
Andra idrotter: - 
Fotbollsidol: Sergio Ramos
Äter helst: En medium-rare oxfilé 
Äter inte: Fetaost
Motto: Håll käften - Bit ihop - Sluta grina
Svag för: Min plattång
Svårt för: Skräckfilmer
Sjunger i duschen: Om stereon överröstar mej
Favoritprogram: One tree hill
Favoritartist: Eminem
På fritiden brukar jag: Träna, plugga och träffa kompisar
Jag är som lyckligast när: Jag vaknar på morgonen och inser att det är helg
Favoritresmål: New York och Barcelona
Bästa idrottsminne: Uppgången till div 1
Det vet ni inte om mig: Jag älskar att åka vattenskidor
Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Resa
En person jag vill träffa: Chester See
Jag klarar mig inte utan: Mysbyxor
Innan match måste jag: Värma upp
3 ord om mig själv: Glad, tålmodig och mesig

Bad eller skidsemester: Båda
Potatis eller pasta: Pasta
Ordentlig eller slarvig: Slarvig
Målskytt eller framspelare: Framspelare
Offensiv eller defensiv: Defensiv
Morgon eller kväll: Kväll 
Gräs eller konstgräs: Gräs

 
Lagkamraterna om Kim:
En snabb spelare med bra passningsspel och inställning. Utvecklas snabbt & blir mer och mer offensiv som vänsterback. Hon har en bra känsla för spelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0