Linn Haglund

Fullständigt namn: Linn Maria Haglund
Årgång: 1996
Smeknamn: -
Yrke: Inget
Utbildning: Ekonomi
Kör bil: Nej...
Längd: 171cm
Plats i laget: Yngst
Moderförening: Kubikenborgs IF
Övriga föreningar: Sundsvalls DFF och nu Alnö IF
Andra idrotter: Nedlagd innebandykarriär
Fotbollsidol: Micah Richards
Äter helst: Lax
Äter inte: Korvstroganoff
Motto: Man ska göra det man kan, inte det man vill
Svag för: Frukt
Svårt för: Katter
Sjunger i duschen: Nej
Favoritprogram: Manchester City
Favoritartist: -
På fritiden brukar jag: Äta, träna, sova
Jag är som lyckligast när: Det är sommar
Favoritresmål: Någonstans där det är varmt
Bästa idrottsminne: Halmstad 2011, Cup Kommunal 2012/2013
Det vet ni inte om mig: Jag kan nudda näsan med tungan
Om jag vann fem miljoner skulle jag: Lägga om Släda till konstgräs
En person jag vill träffa: Pia Sundhage
Jag klarar mig inte utan: Klockan
Innan match måste jag: Sätta på mig höger benskydd före vänster
3 ord om mig själv: Pratar för fort

Bad eller skidsemester: Bad
Potatis eller pasta: Pasta
Ordentlig eller slarvig: Ordentlig
Målskytt eller framspelare: Framspelare
Offensiv eller defensiv: Offensivt defensiv
Morgon eller kväll: Kväll
Gräs eller konstgräs: Enkelt- konstgräs!
 
 
Lagkamraterna om Linn:
En passningssäker back med bra spelförståelse och fina uppspel. Hon är alltid på tå och levererar en god inställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0