Maja Nyman

Fullständigt namn: Maja Nyman
Årgång: 1994
Smeknamn: -
Yrke: studerar
Utbildning: naturvetenskap
Kör bil: ja
Längd: 168.5
Plats i laget: mittfält/forward
Moderförening: alnö if
Övriga föreningar: alnö if
Andra idrotter: innebandy
Fotbollsidol: messi
Äter helst: köttbullar och makaroner
Äter inte: gröt
Motto: man måste våga misslyckas för att kunna lyckas
Svag för: mjölk och bananer
Svårt för: fys
Sjunger i duschen: nej, får man inte vatten i munnen då?!
Favoritprogram: desperate housewifes och pensionärsjävlar, hehe
Favoritartist: -
På fritiden brukar jag: träna
Jag är som lyckligast när: vi spelar smålagsspel hela träningen och mitt lag vinner
Favoritresmål: världens största nöjespark
Bästa idrottsminne: säsongen i div1 med innebandyn och självklart guldhattarna i höstas.
Det vet ni inte om mig: har en fobi för fötter
Om jag vann 5 miljoner skulle jag: pensionera mig
En person jag vill träffa: mig själv i framtiden
Jag klarar mig inte utan: tuggummi
Innan match måste jag: sätta på mig turkläderna, knyta om skorna flera gånger (och alltid högerskon sist.)
3 ord om mig själv: snäll, omtänksam, målmedveten

Bad eller skidsemester: bad
Potatis eller pasta: pasta
Ordentlig eller slarvig: ordentlig
Målskytt eller framspelare: målskytt
Offensiv eller defensiv: helst offensiv
Morgon eller kväll: inget, sover mycket ;)
Gräs eller konstgräs: gräs!!
 
 
Lagkamraterna om Maja:
En teknisk spelarfördelare som alltid lyckas vara på rätt plats vid rätt tidpunkt. Hon sliter hårt i alla närkamper & ger aldrig upp. En målgörare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0