Maja Scharin

Fullständigt namn: Maja Sofia Scharin
Årgång: 1994
Smeknamn: Majsan
Yrke: Studerande
Utbildning: Ekonomi, inriktning fotboll
Kör bil: Ja
Längd: 169
Plats i laget: Mittfältare
Moderförening: Nedansjö IK
Övriga föreningar: Nedansjö IK, Matfors IF, Lucksta IF, SDFF
Andra idrotter: -
Fotbollsidol: Dani Alves och Louisa Nécib
Äter helst: Avokado
Äter inte: Ärtsoppa
Motto: Second place is the first loser
Svag för: Killar
Svårt för: Baciller
Sjunger i duschen: Alltid
Favoritprogram: One Tree Hill
Favoritartist: Justin Bieber
På fritiden brukar jag: Dansa med fotbollsskorna
Jag är som lyckligast när: Allt går som jag vill
Favoritresmål: Thailand eller Barcelona
Bästa idrottsminne: Första matchen jag spelade efter min ledbandskada och gjorde två mål.
Det vet ni inte om mig: Jag har varit svarthårig
Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Resa
En person jag vill träffa: Dani Alves
Jag klarar mig inte utan: Skratt
Innan match måste jag: Kissa två gånger
3 ord om mig själv: Glad, omtänksam och sprallig

Bad eller skidsemester: Badsemester
Potatis eller pasta: Pasta
Ordentlig eller slarvig: Slarvig
Målskytt eller framspelare: Framspelare
Offensiv eller defensiv: Lite både och.
Morgon eller kväll: Kväll
Gräs eller konstgräs: Konstgräs
 
 
Lagkamraterna om Maja:
En spelare som är passningssäker & villig att offra sig i närkamper. En tekniker. Hon är glädjespridaren med bra speluppfattning & glidtacklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0