Pernilla Lundgren

Fullständigt namn: Pernilla Inger Lundgren
Årgång: 1995
Smeknamn: Bernie
Yrke: NADA :@
Utbildning: Samhälle
Kör bil: Nej
Längd: 165 cm
Plats i laget: Forward
Moderförening: IFK Timrå
Övriga föreningar: Alnö If
Andra idrotter: -
Fotbollsidol: Cristiano Ronaldo, Marta Vieira Da Silva
Äter helst: Spagetti och köttfärssås
Äter inte: Bönor
Motto: Kör bara kör!!!
Svag för: Bananer
Svårt för: Fjortisar
Sjunger i duschen: Såklart
Favoritprogram: Paradise Hotel
Favoritartist: Tomas Ledin
På fritiden brukar jag: Träna
Jag är som lyckligast när: Jag åker karusell
Favoritresmål: Sommarstugan
Bästa idrottsminne: När vi gick upp i ettan
Det vet ni inte om mig: Jag torkar ej fötterna när jag duschat, för jag anser att dom är "smutsiga"
Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Resa till new york, köpa massa parfyyyym
En person jag vill träffa: Camilla Tjernberg (MIN IDOL) Tomas Ledin
Jag klarar mig inte utan: Parfym
Innan match måste jag: Lyssna på "Vi är på gång"
3 ord om mig själv: Träningsnarkoman, glad, bäst

Bad eller skidsemester: Bad
Potatis eller pasta: Pasta
Ordentlig eller slarvig: Slarvig
Målskytt eller framspelare: Målskytt
Offensiv eller defensiv: Defensiv
Morgon eller kväll: Kväll
Gräs eller konstgräs: Gräs

 
Lagkamraterna om Pernilla:
En snabb spelare som är duktigt på att visa sig på planen. Hon springer ifrån de allra flesta och ger aldrig upp. Hon är målintriktad och räds inte hårt motstånd!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Lundgren

Hahahahah asså Camilla ja orkar inte!!! :'D
Du har förstört min chans att nångonsin få en kille :'(

Svar: Hahahahahahhaa närå, jag ska lära dig allt jag kan så ska det gå bra! Det handlar inte bara om utseende :)
domkallarossdreamteam.blogg.se

2013-02-01 @ 13:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0