Paulina Byström

Fullständigt namn: Paulina Byström

Årgång: 1999-02-19

Smeknamn: Pau

Yrke: Plugg

Utbildning:

Kör bil: Nej

Längd: 164

Plats i laget: Forward

Moderförening: Alnö IF

Övriga föreningar: -

Andra idrotter: Innebandy

Fotbollsidol: Ingen

Äter helst: Gott

Äter inte: Äckligt

Motto: Har inget

Svag för: Killar

Svårt för: Vet inte

Sjunger i duschen: Ja

Favoritprogram: Massa

Favoritartist: Ingen

På fritiden brukar jag: Göra roliga grejer såklart

Jag är som lyckligast när: -

Favoritresmål: Var som helst där man kan bli brun såklart;)

Bästa idrottsminne: SM-Guldet

Det vet ni inte om mig: Ingen kommentar

Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Shoppa

En person jag vill träffa: Gud

Jag klarar mig inte utan: Mat

Innan match måste jag: Vara ombytt och klar

3 ord om mig själv: Blyg, rolig, cool

 

Bad eller skidsemester: Bad

Potatis eller pasta: Pasta

Ordentlig eller slarvig: Slarvig

Målskytt eller framspelare: Målskytt

Offensiv eller defensiv: Offensiv

Morgon eller kväll: Kväll

Gräs eller konstgräs: Gräs

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0