Ida Löfqvist

Fullständigt namn: Ida Maria Löfqvist

Årgång: 1994
Smeknamn: Löken
Yrke: Studerande, dömer lite fotboll
Utbildning: Naturvetenskap
Kör bil: Ja
Längd: 167 cm
Plats i laget: Ytterback
Moderförening: Alnö IF
Övriga föreningar: Alnö IF, Medelpads domarklubb, Sundsvalls IBF, Ankarsviks BK
Andra idrotter: Innebandy
Fotbollsidol: MAMA MIA haha vet inte…
Äter helst: Italienskt
Äter inte: biff
Motto: YOLO hahaha…
Svag för: Choklad
Svårt för: Lögner
Sjunger i duschen: arå
Favoritprogram: Svenska Hollywood fruar…
Favoritartist: Urban Cone
På fritiden brukar jag: Umgås med vänner, studera.
Jag är som lyckligast när: Aldrig varit så lycklig som då jag tog körkort eller då jag klarat en bana på Candy Crush.
Favoritresmål: Norrlands Hawaii… Närå, dåligt med erfarenhet så i nuläget Åre. 
Bästa idrottsminne: UPPGÅNG TILL DIV 1!!!
Det vet ni inte om mig: Är skadeglad och tycker om att retas… hehe
Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Resa. Göra något galet och oförutsägbart.
En person jag vill träffa: Är inte starstruck så hmm… En god vän! 
Jag klarar mig inte utan: miniräknare
Innan match måste jag: Tänka efter vad jag hade för sportop och frisyr senaste matchen som gick bra. Något av en tvångstanke. 
3 ord om mig själv: Självständig, brist på empati, anpassningsbar

Bad eller skidsemester: Båda!
Potatis eller pasta: Pasta
Ordentlig eller slarvig: Beror på situation, mer slarvig.
Målskytt eller framspelare: framspelare.
Offensiv eller defensiv: defensiv.
Morgon eller kväll: kväll!
Gräs eller konstgräs: Båda!

 

Lagkamraterna om Ida:

En kvick spelare med bra tillslag och fina hörnor. Hon är en duktig ytterback med en vänsterfot att dö för


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0