Medelpads Idrottsgala

Jäkla skit!
Dreamteam var nominerade till årets lag 2012 men ställdes tyvärr mot nå säckgäng som jagar en liten plastboll med en klubba. Eftersom det laget tog sig till nån sorts superliga så var de numret större än de fantastiska flickorna från ön som skyfflat in över 100 mål, gått upp två serier på samma år och varit obesegrade under hela 2012... 
Nä ja ä int bitter...
 
Jaja vi hade rätt kul ändå under hela kvällen. Maten och drycken flödade! Framför allt drycken.
Minnesbilden är inte helt klar, jag börjar ju bli gammal så det är inte konstigt att alzheimern gör sig påmind, men när jag kollade på bilderna från gårdagen så ser det ju ut som vi vann!?  
 
 
 
 
3 tjusiga brudan anländer till Södra Berget.
 
Under kvällen så var det 1 kille som drog till sig alnöflickornas blickar och det var inte Ingvar Oldsberg.
Det var ingen mindre än Max Friberg som fick Ladies in Reds hjärtan att stå i brand. Han måste nog ha känt sig poppis :)
Det florerar även rykten om bytta nummer mellan Alnö och Timrå. Röd och vit = <3
 
 

Galatjejerna minglade bland resten av Sundsvalls elit.
 
Under tiden flickorna dregglade över JVM-medaljören så hittade jag nån mer i min ålder
 
Over n out! Tack för er trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0