Nathalie Lodell

Fullständigt namn: Nathalie Lodell
Årgång: 1993
Smeknamn: Natha, Loddan, Kodebö m.fl.
Yrke: Förskolevikarie, vikarie inom hemtjänsten(Bosvedjan, Granloholm och Skönsberg)
Utbildning: Estet-musik på Hedbergska
Kör bil: Ja.
Längd: 173cm
Plats i laget: Målvakt.
Moderförening: Ljustorps IF
Övriga föreningar: Lucksta IF
Andra idrotter: Har tidigare spelat innebandy i Matfors IF.
Fotbollsidol: Bosse Börjesson.
Äter helst: Det jag är sugen på!
Äter inte: Sill och wookade grönsaker…
Motto: Ingen kommer ihåg en fegis!
Svag för: Musik
Svårt för: Falska människor
Sjunger i duschen: Alltid!
Favoritprogram: Grey’s Anatomy, det okända.
Favoritartist: Michael Jackson, Queen, Whitney Houston, Brad Paisley
På fritiden brukar jag: Träna, umgås med vänner, sova.
Jag är som lyckligast när: Jag känner att jag gör nytta.
Favoritresmål: Afrika.
Bästa idrottsminne: I somras(28/6), när vi mötte Torpshammar på bortaplan.
Det vet ni inte om mig: När jag var liten var jag sjukt rädd för fötter..
Om jag vann 5 miljoner skulle jag: Åka till USA och se Detroit Redwings när de möter New York Rangers på hemmaplan! Sedan skulle nog Timrå IK behöva lite extra tillskott i kassan… Och med resten så investerar jag i någon organisation som bygger skolor och vaccinerar barn i Afrika.
En person jag vill träffa: Mormor.
Jag klarar mig inte utan: Mina vänner och familj.
Innan match måste jag: Kissa.
3 ord om mig själv: Positiv, omtänksam, kreativ.

Bad eller skidsemester: Båda
Potatis eller pasta: Pasta
Ordentlig eller slarvig: Slarvig!
Målskytt eller framspelare: Beror ju lite på hur man ser det… Gills självmål? 
Offensiv eller defensiv: Önskar jag kunde säga offensiv, men jag är nog mer defensiv.
Morgon eller kväll: Kväll.
Gräs eller konstgräs: Gräs.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0