Sjukstuga

Man är inte direkt slittålig...
Ett träningsläger i Ånge med Dreamteam o man blir sängliggandes i en vecka efteråt... Otränad på många olika sätt :)

Lägret var i alla fall jäkligt roligt tycker jag. 4 träningar, 2 matcher, 2 middagar, 2 luncher, 2 frukostar, 10 våningssängar, 3 duschar, 2 toaletter, 1 bastu, x antal besök på Ica Ånge, -15 grader, 7kg godis, 2 kortlekar, 9 tejprullar, 2 förluster, 11 bollar, 22 västar, 20 konor, 2 vinnare, 1 speed shoot.

Många skratt har det blivit i detta härliga gäng! Även om resultaten har gått emot oss så har prestationerna varit desto bättre. Vi har mött ÖDFF som i fjol kvalade till Elitettan. Skillnaden borde vara enorm med tanke på att vi kom från div 3 men jäklar vad bra vi är!
ÖDFF är utan tvekan det bästa motstånd vi mött o vi lyckas stå upp bra! Självklart ser man skillnad på lagen men så långt efter är vi inte :)

Nu måste jag vila lite innan jag får sms-tumme. Jag bloggar från mobilen eftersom jag är på väg ner till Friends Arena för att se landskampen :)

Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0